De Belte

Allerzielen 2020

Naar aanleiding van de aangescherpte corona-maatregelen hebben wij een drastisch besluit moeten nemen betreffende de viering van Allerzielen.

Tot onze grote spijt delen wij u mede, dat er geen viering in de kerk kan plaatsvinden.
Volgens de regels mogen we slechts 30 bezoekers in de kerk ontvangen.

Toch willen we een herdenkingsmoment houden op het kerkhof om stil te staan bij onze overledenen.

Het kerkhof is op maandagavond 2 november verlicht van 18.30 – 20.30 uur en u kunt zo, op een voor u geschikt moment, een bezoek brengen aan het graf / de graven van uw overledene(n).
Wel verzoeken wij u om de 1,5 m. afstand in acht te houden!

Wij willen u vragen om ook dit jaar een lichtje/bloemen te plaatsen op de graven.

De Mariakapel zal deze avond ook open zijn, zodat u een kaarsje kunt opsteken en waar u een gedachtenisprentje kunt meenemen.

De families van de overledenen van het afgelopen jaar hebben persoonlijk een brief ontvangen.

Wij hopen, dat u begrip heeft voor ons besluit.

Blijf gezond en heel veel sterkte.

Locatieraad, werkgroep Allerzielen
Oktober 2020