Actie Kerkbalans: DANK voor al uw goede gaven en voor uw inzet en betrokkenheid

Beste parochianen,

Hartelijk dank aan iedereen die heeft bijgedragen aan de Actie Kerkbalans. Door Uw bijdrage helpt U ons niet alleen om salarissen te betalen, gebouwonderhoud te plegen en de steeds stijgende energierekening te voldoen. Maar door Uw goede gaven zijn we in staat om ook in Uw kerk onze pastorale activiteiten uit te voeren: weekendvieringen en vieringen doordeweeks, maar ook doop, eerste heilige communie, vormsel, huwelijksvieringen, uitvaartvieringen, catechetische en diaconale initiatieven, ontmoetingen, bijeenkomsten en andere activiteiten. Door Uw betrokkenheid kunnen we als geloofsgemeenschap blijven omzien naar elkaar, en ook van waarde zijn voor U als leden en ook voor de samenleving.

Ook hartelijk dank aan alle vrijwilligers, die ook dit jaar weer hebben meegeholpen met deze actie !

Heeft U nog geen bijdrage toegezegd of overgemaakt voor Kerkbalans, dan hopen we natuurlijk, dat U dat alsnog wilt doen. Het kan nog ! Meer informatie hierover vind U in het parochieblad van Uw geloofsgemeenschap.

Gods zegen en alle goeds voor U en voor allen die U lief zijn.

Mede namens parochiebestuur en pastoraal team van de Emmanuelparochie en de locatieraad en pastoraatsgroep van Uw eigen geloofsgemeenschap,

Pastoor André Monninkhof