Inzicht & Uitzicht

Inzicht & Uitzicht is een Activiteitenprogramma dat u wordt aangeboden door de Emmanuelparochie. Vanaf september zal deze brochure worden verspreid onder alle parochianen van onze 11 geloofsgemeenschappen. In het boekje vindt u een twintigtal activiteiten waarvoor wij u graag willen uitnodigen om aan deel te nemen.

Citaat:
“Er staan lezingen op het programma, maar ook cursussen. Er zijn doe-dingen en excursies. Kortom een gevarieerd aanbod dat ons allen aan het denken wil zetten. Zo hopen we een bijdrage te leveren aan de verdieping van ons geloven en zo ook onze geloofshorizon te verbreden.”

Inzicht & Uitzicht is een initiatief van pastor Gerard Noordink i.s.m. de enthousiaste profieldragers Gemeenschapsopbouw binnen onze parochie. U kunt Inzicht & Uitzicht vinden op onze website onder het kopje activiteiten.

Klik hier voor de digitale brochure