Bereikbaarheid Pastoraal Team

Beste medeparochianen,

Zoals premier Rutte gisteravond in zijn landelijke toespraak liet weten, is de impact van het Corona-virus (Covid-19) op onze samenleving immens. Ook binnen de Kerk(en) in Nederland kunnen we niet om de gevolgen van het virus en de vele genomen maatregelen om het in te dammen heen.

Als pastoraal team zijn we ons ervan bewust dat vanwege het opschorten van alle liturgische samenkomsten in de weekenden en doordeweeks in onze kerkgebouwen en parochiecentra, er een grote leegte kan ontstaan in de levens onder velen van u. Niet meer die (wekelijkse) ontmoeting met elkaar noch het ontvangen van Onze Lieve Heer in het sacrament van de Eucharistie (H. Communie).

Wij, de leden van het pastoraal team, willen u van harte laten weten dat wij er, ondanks de vele maatregelen omtrent het Corona-virus, voor u zijn en dat wij bereikbaar blijven voor uw vragen, zorgen en behoefte aan pastoraal contact.

Precies dát is de reden van dit bericht. U kunt ons bereiken op de manieren volgende:

Pastoor André Monninkhof
Telefoonnummer: 06 22 78 61 51
E-mail: monninkhof@hetnet.nl

Parochievicaris Johan Rutgers
Telefoonnummer: 06 53 21 01 74
E-mail: pastor.rutgers@gmail.com
Op dit e-mailadres ook bereikbaar voor beeldbellen via Facetime.

Pastoraal werkster Marga klein Overmeen-Groot Zwaaftink
Telefoonnummer: 06 18 27 64 84
E-mail: m.kleinovermeen@emmanuelparochie.nl

Pastoraal werker Gerard Noordink