Hardenberg

Emmanuel wandeling 23 september 2018

Het is er heerlijk weer voor. Trek de wandelschoenen maar aan voor een wandeltocht georganiseerd vanuit de Emmanuelparochie. De wandeling is ongeveer 7 km en u loopt in en rond De Belte-Schuinesloot.

Langs deze route vind u de dassenburchten en staan de lakenvelders te grazen in de wei. Kortom een schitterende route; o.a. door het Lotter-bos.

Aan het begin van de tocht zal de wandelroute worden uitgereikt.
Voor de mensen die minder mobiel zijn; er is een huifkar beschikbaar.

Degene die met de huifkar meewillen dienen zich vooraf aan te melden bij Ben Nijhof, bereikbaar via 06-30939220 of per mail bj.nijhof@comveeweb.nl

Iedereen, dus ook mensen van andere kerkgenootschappen en buitenkerkelijken, is van harte welkom.
Voorafgaand aan de wandeling wordt er vanaf circa 13.15 uur koffie en thee geserveerd in ons parochiehuis de Zandbelt. (naast de kerk)

Datum: 23-09-2018
Start wandeling: 14.00 uur (RK kerk OLV van Fatima, Geert Migchelsweg 6, 7776 RW Slagharen)
Einde wandeling: circa 16.00 uur

Na afloop is er gelegenheid om wat ‘fris’ te drinken.

De deelname is (natuurlijk) gratis!!

Locatieraad OLV van Fatima De Belte