Hoonhorst

Oproep deelnemers Levende kerststal Moonlight shopping

Het is weer zover de levende kerststal komt er weer aan! Ik heb jullie adressen verzameld van voorgaande jaren of andere kerkactiviteiten om zoveel mogelijk mensen via deze weg te bereiken. Vrijdag 13 december staan we weer op de kerstmarkt van 18.00 tot 21.00. We zijn op zoek naar:

* herders,
* wijzen,
* engelen(sterretjes uitdelen en bij veel engelen en in overleg zingen/muziek) Kleine engeltjes graag onder begeleiding van een volwassene
* hulp bij het aankleden van de spelers,
* hulp bij opvang, aankleden, begeleiden Jozef en Maria,
* hulp bij het opruimen van de kleding en wassen
* hulp bij het opzetten van alles(licht, vuurkorf ed)
* hulp bij opruimen om 21.00
* Ook hebben we 1 a 2 vuurkorven nodig + hout

Vele handen maken licht werk! De avond zelf is altijd een hele gezellige avond en ik hoor eigenlijk altijd alleen maar positieve ervaringen van iedereen terug. Ook de organisatie van de markt noemt ons een meerwaarde voor de markt en neemt zelf initiatief om ons ieder jaar te vragen! Je kan je ook opgeven voor een deel van de avond.

Dit jaar maken we het breder, we werven ook mensen in de andere kerken, dus het zou een mooi interkerkelijk project kunnen worden! Ken je iemand die ook mee zou willen doen, geef deze persoon dan ook gerust op! Zo kunnen we samen de stal dit jaar weer vullen en een mooie boodschap uitdragen op de markt!

Kan je zelf niet meedoen maar heb je bv wel tips voor het vragen van mensen voor de Jozef en Maria + baby rol dan horen wij dat graag! We horen graag van jullie!