Hoonhorst

BESLOTEN ALLERZIELENVIERING

Allerzielen is een moment om stil te staan en het leven van onze overleden mede-parochianen te gedenken. Op maandagavond 2 november herdenken we de parochianen die sinds 2 november vorig jaar zijn overleden.

Helaas kunnen wij dit jaar i.v.m. de RIVM-maatregelen alleen de nabestaanden van de overleden parochianen uitnodigen. Zij hebben hiervoor inmiddels persoonlijk een uitnodiging ontvangen. In de Allerzielenviering willen we ook een steun zijn voor iedereen die al langer geleden afscheid heeft moeten nemen van een dierbare. Hoewel u niet bij de viering aanwezig kunt zijn, kunt u wel met ons meeluisteren via een onlineverbinding. Dit gaat via www.kerkdienstgemist.nl en dan de RK kerk H. Cyriacus Hoonhorst selecteren of rechtstreeks de volgende link intypen: https://kerkdienstgemist.nl/stations/1105-RK-Kerk-H-Cyriacus-Hoonhorst

We zijn nog aan het overleggen of we na afloop van de viering naar ons parochiekerkhof gaan om het licht door te geven. Mochten we besluiten dit te doen, dan alleen met de nabestaanden van de afgelopen jaar overleden parochianen en vanzelfsprekend met inachtneming van alle RIVM-maatregelen.

Wij willen de opgegeven misintenties voor Allerzielen aflezen op maandagavond 2 november en op zondagmorgen 8 november weer opnieuw aflezen. We hopen dat de mensen die er op 2 november niet bij kunnen zijn dan naar de viering zullen komen. Wij vragen uw begrip voor de genomen maatregelen. Het is helaas niet anders. Hopelijk volgend jaar beter.