Ommen

Caritas weekend

CARITASWEEKEND 6 EN 7 OKTOBER

Zaterdag 6 en zondag 7 oktober vindt het jaarlijkse Caritasweekend plaats in de geloofsgemeenschappen van Dalfsen, Hoonhorst, Vilsteren en Ommen met als thema:

De warmte van samenkomen”

Zondag 7 oktober om 11.00 uur is de Eucharistieviering in Ommen.

Voorganger in deze viering is pastoor Monninkhof.

De zang in deze viering wordt verzorgd door Mannenkoor Liederkranz uit het Duitse Gedern.

De schaalcollecte (er is dus geen aparte deurcollecte bij de uitgang!) is bestemd voor het plaatselijke caritaswerk.

Graag nodigen wij u uit deze viering bij te wonen en wij hopen op een grote opkomst.

Mocht u niet in de gelegenheid zijn naar de kerk te komen en wilt u toch graag het werk van de Caritas steunen dan kunt u uw bijdrage overmaken naar bankrekeningnummer

NL20RABO0378945327 t.n.v. R.K. Parochiële Caritas Ommen.

In de Woord- en Communievieringen in Dalfsen, Hoonhorst en Vilsteren gaat pastor Marga klein Overmeen voor.

Voor exacte data/tijden zie het Vieringenrooster Emmanuelparochie elders in dit blad.

Hartelijke groet en tot ziens,

Caritas Werkgroep