Ommen

Inloopmiddagen, Vastenactie oproep voor schoffelaars

Inloopmiddagen

I.v.m. de huidige maatregelen rondom het Coronavirus gaan de inloopmiddagen op zondag 19 april en zondag 17 mei NIET door.

Vastenactie

Omdat u de vastenzakjes die u vorige keer bij het Brigitta-nieuws heeft ontvangen niet in de kerk in kunt leveren, kunnen die ingeleverd worden in de brievenbus bij Parochiecentrum.

Ook is het mogelijk uw bijdrage over te maken op bankrekeningnummer

IBAN NL 21 INGB 0000 0058 50 t.n.v. Vastenactie, Den Haag.

Oproep voor schoffelaars

Onze zeer gewaardeerde tuinploeg heeft dringend behoefte aan vrijwilligers die mee willen helpen om de tuinen rondom de kerk goed te verzorgen. Het is veel werk maar zoals u weet “vele handen maken het werk een stuk lichter”. Daarom doen wij een dringend beroep op u, maak wat tijd vrij om onze tuinen er mooi uit te laten zien en sluit u aan bij onze tuinploeg.

Wij drinken altijd op tijd koffie. Er is voldoende goed gereedschap. Wij wachten op uw telefoontje……

Namens de tuinploeg Ton Hoogeboom. tel. 06331175370