Ommen

Openstelling kerk

Verschillende parochianen hebben ons gevraagd of er een mogelijkheid is om toch ook in deze moeilijke periode onze kerk te openen. Dit om de gelegenheid te krijgen om een kaarsje te branden en te bidden.

Wij willen hieraan graag gevolg geven en hebben afgesproken dat met ingang van 9 mei elke zaterdag onze kerk open is van 17.00 tot 18.00 uur. Het Allerheiligste zal dan uitgestald staan. Pastoor Monninkhof werkt samen met een vrijwilliger hieraan mee.

U begrijpt dat deze vorm van dienstverlening ook weer een beroep doet op vrijwilligers om de kerk te openen en te sluiten. En dus vragen wij aan u allen om mee te werken deze kerkopenstelling om dit ook voor de langere termijn vol te houden.

U kunt zich bij mij opgeven zodat we een schema kunnen maken voor de komende tijd.

Ik wacht met smart op uw telefoontje.

Groeten namens uw locatieraad, Ton Hoogenboom 06-33175370