Ommen

Kerkelijk leven in juli en augustus

Beste medeparochianen,

Tijdens de afgelopen periode is het al enkele weken mogelijk geweest om publieke vieringen te houden in onze kerk. Wat was dat fijn! Ook kon er weer de Heilige Communie worden ontvangen. Zo hebben we prachtige vieringen achter de rug waarin we, vanuit onze kerk en vanuit thuis, samen hebben gevierd. Daar zijn we blij mee en trots op.

Ook tijdens de komende maanden kunnen weer vieringen houden in onze kerk en mogen er maximaal 70 bezoekers fysiek in onze kerk meevieren. Op die manier kunnen we voldoen aan alle veiligheidsmaatregelen en zo met elkaar veilig vieren. We blijven natuurlijk ook uitzenden via kerkdienstgemist.nl.

Vanaf zondag 5 juli is het maximale aantal bezoekers in de kerk tot nader order dus 70 personen. Het is vanaf nu niet meer nodig om te bellen voor uw aanmelding. Maar om toch enigszins zicht te houden op de bezoekers wordt alleen gevraagd bij de ingang uw naam en telefoonnummer op te schrijven. Indien u klachten heeft willen we u vragen thuis te blijven, in alle andere gevallen bent u van harte welkom!

Er mag voorlopig nog geen samenzang zijn tijdens de vieringen, we vinden dat uiteraard jammer, maar ook hierbij staat de gezondheid voorop.

De collecte is na afloop van de vieringen, de collectemandjes staan achterin. Het blijft natuurlijk mogelijk om te doneren via de GiVT app of overmaken kan natuurlijk ook.

We wensen iederen een fijne zomer en hopen elkaar snel in goede gezondheid te zien.

Namens de locatieraad en profieldragers wensen we u alle goeds en Gods zegen toe.

René Pillen, Hans Bakker, Antoinette Donderwinkel, Ton Hoogenboom en Jeannet Meijerink