Ommen

World Servants Ommen

Hallo wij zijn Monique en Robin Groen en wij doen mee aan World Servants Ommen.

World Servants is een christelijke landelijke organisatie die allemaal projecten heeft in ontwikkelingslanden. In totaal gaan wij met 10 jongeren drie weken naar een ontwikkelingsland van de zomervakantie 2021. Hier bouwen we samen met de lokale bevolking mee aan een gebouw. Dit kan bijvoorbeeld een school, woningen of een kliniek zijn. Het ontwikkelingsland waar we naartoe gaan is waarschijnlijk Afrika.

Tijdens het bouwen hebben we ook tijd voor andere activiteiten. Bijvoorbeeld het bezoeken van een familie in het dorp, een potje voetbal spelen met de plaatselijke bevolking en de lokale kerken bezoeken.

Voordat wij op werkvakantie kunnen gaan, doen wij allemaal verschillende acties. Zo hebben wij een snertactie gehouden en bomen geplant. Ook hadden wij de tuinmest actie gehouden in de kerk. Wij willen uw bedanken voor het kopen van onze tuinmest actie van 8 maart en uw vrije giften, hartelijk dank daarvoor!

Vanwege omstandigheden is het nu lastig om langs de deuren te gaan. Daarom hadden we een digitale ontbijtactie georganiseerd. Dit hadden we op Facebook gezet, via een link konden mensen de ontbijtpakketten bestellen. Op zaterdag 2 mei en op zaterdag 9 mei gingen wij deze bezorgen. Het was een leuke actie om te doen, vooral om de blije gezichten te zien van de mensen bij wie we de ontbijtjes bezorgden. Er volgen later meer acties, u kunt op de hoogt blijven door ons op Facebook te volgen.

Wilt u een donatie geven? Dat kan altijd, via ons actie platform www.geef.ws/ommen